Hogyan lehet hatékonyan növeszteni az izmokat?

0
1295

Amikor az épület izomtömeg, akkor nem csak attól függ, emelése súlyzók, meg kell támogatni az erőfeszítéseket, még egy megfelelő diéta. Kiválasztottuk az Ön számára a legjobb ételek Izomépítés. Izomgyarapodás és zsírcsökkentés segít fehérjék, szénhidrátok és “egészséges zsírok”. A fehérjék nemcsak az izomtömeg kiépítéséhez és fenntartásához járulnak hozzá, hanem a fogyás szempontjából is hasznosak, mert a jó és a töltelék az energia szempontjából előnyös és gyorsabb anyagcsere.

A szénhidrátok energiát biztosítanak az izmok megfelelő működéséhez, a jó minőségű zsírok pedig garantálják, hogy a szervezet nem tárolja a zsírt. Emellett az étrendet vitaminokkal és ásványi anyagokkal kell kiegészíteni, amelyek elengedhetetlenek a gyógyulás és a gyógyulás szempontjából. A fehérjék csupán húsz féle aminosavból álló részegységek. Közülük kilenc képviseli az úgynevezett esszenciális aminosavakat, amelyeket a szervezetünk nem tud előállítani, és egészséges étrendet kell biztosítani.Újabb tizenegy aminosav formálja a testet.

Kiegyensúlyozott mennyiségű aminosavat tartalmazó élelmiszerek

Az izomtömeg kiépítésére a legjobb azok az élelmiszerek, amelyek kiegyensúlyozott mennyiségű aminosavat tartalmaznak, azaz az úgynevezett teljes fehérjéket. Ha ellenállhatatlan bicepsz, szükséges, hogy a szervezet teljes fehérje minden étkezés.

Ez egy olyan életmód, amelynek célja, hogy elősegítse az izomnövekedést, feltétlenül szükséges rendszeresen enni. Három óránként kell fehérjét adnia a szervezetének. A klasszikus fehérjeforrás a hús, a tojás és a tej, de megtalálható például hüvelyesek vagy gabonafélék. Ezek az élelmiszerek azonban hiányos fehérjéket tartalmaznak.

Alapvetően azt lehet mondani, hogy a növényi eredetű fehérjék kvalitatívabbak, mint az állati eredetű fehérjék. Azonban a probléma a teljes fehérjetartalmú élelmiszerek nagy mennyiségű telített zsírok. Ezért, ha az izmok nem építenek még egy gumiabroncs körül a derék, válassza ki az intelligens változatok. Ideális például a tojásfehérje, a sovány hús, a baromfi, a hal, a sovány tej és a tejtermékek, a pulykamell és hasonló termékek.

Ideális esetben naponta legalább két gramm proteint és három gramm szénhidrátot fogyaszthat minden kilogrammra. Ezért, ha kilencven fontot nyomsz, adj a testednek száznyolcvan gramm proteint és kétszázhetven gramm szénhidrátot naponta. A helyes adagolás a siker alapja, mivel a proteinfelesleg ugyanaz a probléma a szervezet, mint a hiány. A szervezetet feleslegesen terhelik nitrogén metabolitok, amelyeket a veséknek és a májnak kell kiválasztania.

És mi van az egészséges táplálkozással?

Amikor az épület izmok, akkor nem csak elég fehérje, de meg kell, hogy tartalmazza a szénhidrátok a játékban. Ezek közül, válasszon, először is, azok, akik tartoznak a csoport a szálak. Egészséges hasznos szénhidrátok találhatók például a rizs, burgonya, zabpehely, vagy bananas.

It nagyon nehéz, hogy lefogy, és a testmozgás, hogy elveszíti a felesleges zsírt, de ugyanakkor, mi izomnövekedés. Az izomtömeg, akkor harcolni csak a megfelelő testmozgás és a megfelelő diéta. Elegendő izomtömeg, akkor megszabadulni a felesleges kilogramm sokkal gyorsabb. Ha edzenek a fitness központokban, és az izmok még mindig nem működnek, akkor ez határozottan valami baj!

A legtöbb esetben ez egy diéta és egy rossz életmód. Ha azt szeretné, hogy a szervezet jött létre, és tartalmazott több sovány izomtömeg, mint a zsír, meg kell, hogy ellenőrizze a három dolog, testmozgás, diéta, valamint lifestyle. It szükséges őrizni még a víz, mert a nagy mennyiségű visszatartott víz a szervezetben okozza a növekedés a font, és még rosszabb az akvizíció az izomtömeg.

A legtöbb ember azt fogja mondani, hogy az alapja emelés nehéz terhek

A legtöbb ember azt fogja mondani, hogy az alapja emelés nehéz terhek, súlyzók, csigák. Nem, a saját tested elég kemény önmagában, hogy elérje ugyanazt a célt. Ezen kívül, akkor a vonat az utcai gyakorlat fizetés nélkül edzőtermek.

Csak a saját testeddel építhetsz izomtömeget, növelheted az erőt és növelheted a kitartást. Igen, utcai gyakorlatok, tornaórák, tömegépítés. A test nem a súlyt különbözteti meg, hanem a hatékonyságot. Természetesen, a testépítő egy másik esetben, de aki azt akarja, hogy a vonat utcai edzés, valószínűleg nem a testépítő versenyek.

Egy olyan társadalomban élünk, amely azt hiszi, hogy nem tudsz fitt lenni tornaterem nélkül, ” írja az egyik cikket . És ő másképp gondolja. Annak érdekében, hogy az izmok, hogy megtapasztalják a növekedés, kell alávetni a feszültség vagy a súly egy hosszabb ideig. Ez egy speciális típusú stressz, ami eltöri az izmokat. A pihenés lehetővé teszi, hogy felerősödjenek.

Ha elég kalóriát eszel, a tested természetes módon használatban van, a pihenőidőt pedig az izmok újjáépítésére és egy kis tömeg hozzáadására használják. Miért? mert több stresszre, több stresszre vár, harcol, hogy ne aggódjon annyira legközelebb. Ha azt szeretnénk, hogy gyorsan építeni izom, utcai edzés az Ön számára lesz a helyes választás. Ha azt szeretné, hogy az építkezés egy hosszú távú probléma, úgy döntött, hogy helyesen.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here